måndag 9 augusti 2010

Ok, gör ett försök till att komma igång med bloggen.

Bilderna jag vill ha upp på saker jag redan gjort väntar jag med tills killen är hemma igen och har tid att hjälpa mig med lite kollage, photoshop ger min hjärna melt downs.

Det känns också lite som att jag inte har så väldans mycket att lägga upp, för jag håller på att virka massa hemliga saker :P Och dom vill jag varken prata om eller visa någon.
Försöker dock klämma in lite andra projekt också.

Har gått och tänkt på väldigt länge nu att jag vill virka en tröja till mig själv, men jag tror att jag ska göra klart min bebiskofta först. Det är lite klurigt. gör eget mönster. Jag tror att jag gör det svårare för mig än vad det behöver vara.
Ska leta reda på min kamera och ta några kort på ett par on-going-projects i alla fall, så kanske jag kommer igång på riktigt med bloggandet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar