lördag 21 augusti 2010

Har fått inse mina begränsningar lite, kan inte göra så mycket som jag vill just nu då jag jobbar ganska mycket, och när jag inte jobbar så sover jag. Men jag har kommit på lite saker jag kan göra på jobbet.. raka saker som inte kräver någon koncentration eller räkning. :)

Plånböcker (försöker göra slut på ett rött garn jag haft i flera år)
Tumvantar (av egenhändigt färgar ullgarn)
Babymössa (även den i samma egenhändigt färgade ullgarn)
Babyfilt, den ska nog få bestå av udda och random rutor, blommor, rundlar och dylikt.

Jag räknar med att kunna komma igång på riktigt och göra lite kläder och fortsätta på mitt projekt om ett par månader :D

1 kommentar:

  1. Vilka härliga vantar! Fina färger!
    Apan du har gjort är ju helt underbar också! =)

    Lycka till med virkandet! =)

    SvaraRadera