måndag 23 augusti 2010

Båda vantarna är nu klara, tror dock att jag måste rätta till mönstret på några ställen, det är nog inget som syns för andra, men eftersom jag gjort mönstret själv så vet jag :P Ska lägga in en bild på båda när kameran är färdigladdad.

Verkar inte vara något jobb idag så nu ska jag titta på Ponyo och försöka göra en bebismössa. Kan bli svårt eftersom det inte finns någon bebis i närheten att prova ut storleken på, men jag får väl göra den för stor, så får den växas i sen. ^^

Mössan har blivit beställd i samma garn som vantarna så den kommer onekligen att bli supersöt. Får nog ta och fodra den med nåt mjukt tyg ändå. Garnet klilar lite, kan bli jobbigt för en känslig bebis.

Har försökt mig på en sån där besöksräknare nu också, men har ingen aning om ifall jag lyckats få den att fungera eller ej. Det visar sig om några dagar. Står den på noll fortfarande då så fungerar den inte eller så får jag helt enkelt inse att det inte är så många som har hittat min blogg. :P

1 kommentar:

  1. Åhh vad glad jag blev av din kommentar! Tusen tack =D *kramar om*

    SvaraRadera