lördag 25 september 2010

Projekt-lära-mig-sticka-igen gick inte så bra. Eller.. det gick bra först. Men sen råkade jag göra ett par aviga maskor där det skulle vara räta, och ett par räta där det skulle vara aviga. Jag vet exakt var problemet är, jag kan se det och peta på det.. men jag kan inte rätta till det.
Det är nog därför jag gillar virkning mer. Ser man felet kan man bara repa upp en bit och göra om. Med stickning måsta man... ja.. jag vet inte ens. Min E hjälpte mig i början men det såg ut som magi när hon fixade och höll på och jag har ingen aning om hur hon gjorde.
Blir nog till att åka dit nån dag snart och dricka lite te och se om hon kan få ordning på den. För om man bortser från lite maskor på fel ställe så blir det fint.

Har fortfarande virus och strul med min laptop så jag är lite småirriterad.
Har många projekt på gång nu, alla påbörjade och ungefär halvfärdiga, om ens det. Jag är så utspridd. Mina saker är utspridda och min hjärna orkar inte riktigt med.
Men nu ska jag gå och försöka (jag säger försöka även fast jag normal är säker på att jag kan, för att dom sista två månaderna har allt verkligen bara blivit.. tja, skräp, känns det som) en barnmössa med tänder på.

Har en hel drös med bilder som kommer upp snart. Hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar